PEACE AND LOVE 2011

P&L 2011 är bland det bästa jag någonsin gjort. Fast det är klart, blandar man galet bra musik med fruktansvärt härliga människor så kan det ju inte bli något annat än otroligt grymt. Jag var där tillsammans med Kickan och Charlotte. Och det är lite tack vare P&L som jag och Kickan har blivit så bra vänner, vi har umgåts med samma folk länge men aldrig vi två lixom. Men efter P&L så var det kört, damn vad jag gillar den bruden! Vi hade även massa trevliga örebroare runt omkring oss som gjorde veckan totalt oförglömlig. Shit, det går knappt att föreställa sig hur himla bra vi hade det. Att få se Don't stop belivin' live var obeskrivligt. Vi stod där, höll om varandra, gungade i takt till musiken och med tårar i ögonen sjöng vi med till denna fantastiska låt. Det var även massa, massa, massa annat som var sjukt bra såklart. Men Don't stop belivin' är den första låten somkommer upp när jag tänker på veckan.
Iår då? Nej, iår blir det inget P&L för mig. Då jag befinner mig på andra sidan jordklotet vilket känns förjävligt rent ut sagt. Fast 2013, dåå kommer det bli epiccc! haha längtar! Men ni har tur, Kickan ska dit :D. Så det kommer alldeles säkert komma ett par härliga inlägg därifrån ;). Delar med mig med lite bilder från förra årets festival.







// Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0