Luften bor i mina steg

Underbara Håkan Hellström, du får min värld att skina vilket väder det än är.

Älskar känslan man får när man sätter i lurarna och H sjunger ut, jag blir glad, så glad att fjärilarna flyger runt i magen. Det får mig att tänka tillbaka på en underbar konsert i sommarens varma dagar, helt overkligt härligt!
Dagens låt får mig att tänka på en konsert på Liseberg för ett par år sedan, jag och 25 000 andra fanatiker som sjunger våra halsar hesa, man står där en i mängden, alla älskar samma sak och vill se och höra exakt samma sak.
Så många människor men bara en och samma sak i tankarna, och alla kan det, alla kan vartenda ord i låtarna och sjunger ut alltihop tillsammans, en enda massiv kör. Den absolut bästa känslan i världen, nästan som att bli kär på nytt varje ny konsert. Kommer aldrig tröttna på denna förunderligt fantastiska mannen!
Denna låten är helt galet go, passar bra nu när det börja närma sig sommaren och alla dens bravader!

Attention please, this is the song of the day!

Håkan Hellström - En midsommarnattsdröm





// Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0