DAGENS LÅT - DANSA PAUSA

När både Alex och Kickan skrev om sommarkänslor igår fick jag en sjuk längtan efter sommar på västkusten. Finnns nog inget bättre faktiskt. Jag är otroligt glad att jag i alla fall kommer få ha halva sommaren hemma, macri, afterbeach, grilla, utekvällar, bad, sol, familj, vänner allt helt enkelt. I alla fall, denna låten är säkert jätte uttjatad för er hemma i Sverige, men inte här. I alla fall inte för mig haha, det är ju inte direkt så att den spelas överallt. Denna låten ger mig massa sommarkänslor, så jag drömmer mig bort till sverige för en stund.





// Jossan

Kommentarer
Postat av: Kickan

Men den är braaa! Längtar tills vi kan stå och hoppa till den här allihop :D

2012-05-23 @ 17:57:51
URL: http://kickankristin.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Den är härlig, sommrig osv, fasen va skoj vi ska ha det!

2012-05-23 @ 22:04:17
Postat av: Jossan

LOVE

2012-05-25 @ 04:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0