And once again I'm in love

Egentligen borde jag också skriva en presentation. Men har knappt tid med detta inlägget! Fast kände att jag ändå måste göra ett första lixom haha. Ikväll ska jag till en livebar, vilket ska bli kul och som jag säkert kommer berätta mer om efter helgen. Och sedan åker jag till New York imorgon, så jag kommer inte direkt börja med en super bra uppdatering haha. Jag hoppas i alla fall att det kommer finnas wifi någonstans, så att det blir lite uppdaterat från min sida ändå.

Till saken då. Dagens låt. Denna låten hörde jag första gången för bara några dagar sedan och jag fastnade direkt. Kan helt enklet inte sluta lyssna på den och pga denna simpla anledning så får den bli min första dagens låt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0