Journey sätter sina spår.

Idag på jobbet hade vi riktigt festival snack. Hade först lite planering med Kicki i telefonen, och sen med Whide om vilka band vi skulle se osv. Jag drog naturligtvis igång som jag brukar, pratade om hur grymt allt var förra året.. Haha, precis då började radion spela Don't Stop Believin', som känns som själva stämpeln för P&L 2011. P3 som i princip alltid spelar ny musik, oftast kass sådan dessutom. Och så kör de Don't Stop Believin' precis när jag berättar om den spelningen. Vad är oddsen för detta undrar jag då??

Det kan hända att den har varit med förut som dagens låt, men skit samma. Tycker den var så klockren för idag!

Kan säga att jag log brett samtidigt som tårarna forsade när jag kollade igenom det här klippet. Minns det där blå ljuset och publikens jubel. Vilken magisk stämning!

Journey - Don't Stop Believin'




//Kickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0