Zombie!

Hörde igår på radion om en sjuk Zombie liknande attack i Miami. För att göra en lång historia kort: Det var en man som åt på en annans mans ansikte (medan han levde) och vägrade sluta, trots att poliserna sköt honom flera gånger. Ursch!
Men det där måste ha fastnat någonstans i mitt huvud, för inatt drömde jag om Zombies. Att vi fick en Zombie-epidemi. Haha, så nu ser jag Zombies överallt. Inte okej. Därför tycker jag att den här låten är klockren för idag. Kanske en utav världens mest häftigaste låtar, ryser starkt så fort introt drar igång!

Och som vanligt när det gäller låtar som ligger mig varmt om hjärtat, så kan jag inte riktigt låta bli att lägga upp live-versionen. Så här kommer ett klipp ifrån den magiska spelningen i Paris -99. Önskar att jag fått vara där bara..

Cranberries - Zombie



//Kickan

Kommentarer
Postat av: Jossan

Helt fantastiskt otroligt bra

2012-05-31 @ 04:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0