Drömmer om petroleum och kristaller

Idag är en sån trist dag när regnet bara öser ner, det är mörkt, grått och bara allmänt tråkigt. Idag har jag saknat min mormor lite mer än vanligt, och jag vill tacka henne, för hon får mig alltid att hitta ny bra musik, iallafall ny för mina öron! Och det är just sånna här dagar man vill upptäcka "ny" musik för man kan sitta i flera timmar och bara lyssna och ta in och det är så underbart! Har hunnit med att lyssna igenom Kent's senaste skiva "Jag är inte rädd för mörkret" och det finns väl bara en sak jag kan säga, brilliantisk. Det är verkligen en konst att göra musik som dom. Dagens låt kommer från den skivan och jag tycker det passar in på denna dagen, texten är djup och melodin sätter sig helt enkelt.

Kent - Petroleum




/Alex

Kommentarer
Postat av: Liinn :)

gillar låten! :D

2012-05-17 @ 12:35:25
URL: http://flamsiiiga.blogg.se/
Postat av: Alex

Grym är den! :)

2012-05-22 @ 20:23:55
URL: http://musicccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0