I'm gonna fight 'em all.

Min hjärna är helt uppsnurrad. Det är lite stört, men det finns alltid någon låt som snurrar där uppe. Vare sig jag jobbar, tränar eller är mitt uppe i en konversation, så finns det alltid en låt som bakgrundsljud till tankarna. Haha, idag var det fruktansvärt irriterande, eftersom samma låt har snurrat i princip hela dagen. Introt till Seven Nation Army har gått på repeat ända sen jag vaknade. Och grejen var att jag inte kunde komma på hur den började. Texten alltså. Envis som jag är så försökte jag locka fram den första versen genom att memorera introt om och om igen.. Fan, så irriterande.
Haha, så det första jag gjorde idag när jag kom hem var så klart att spela upp låten. Satt ivrigt och väntade på Jack Whites första ord. Och, jaaa! Gissa om det var tillfredställande att höra början så som den skulle låta. "I'm gonna fight 'em all", haha, ska aldrig glömma det igen!
Tänkte lyssna sönder den nu bara för det..

White Stripes - Seven Nation Army



//Kickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0