My Beautiful Killjoys.

Min bilstero är trasig. Jag vet, det suger. Grejen med att köra bil är ju liksom att kunna dra på stereon och sjunga med till sina bästa skivor.
Men jag lånade Mamma bil idag, och gissa om jag blev glad när jag drog igång tändningen och stereon började lysa. I låg mina gamla älsklingsskivor med My Chemical Romance. Skivan var precis i början utav den här grymma låten. Det rycker verkligen i en så fort det där häftiga trumsolot och sirenerna hörs, och Gerard Way skriker igång den första versen. Rysning!

Tycker den passar ganska bra idag också, med tanke på allt radio-tjöt om vargarna på kolmården.


My Chemical Romance - House Of Wolves




//Kickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0