Good day :)

Idag är jag på bra humör, och har faktiskt varit det ända sedan i morse. Som sagt, behovet utav musik är alltid så stort när man känner sig extra någonting. Extra ledsen, extra arg, eller i detta fallet, extra glad. Den här låten kommer ifrån ett utav mina favoritband och har satts på play så länge jag kan minnas, så fort smilet kommer på.
Haha, jag vet, det stämmer väl inte riktigt överrens med texten kanske. Men den den är lite rolig ändå. Och jag antar att jag var på bra humör första gången jag hörde den (sånt brukar ha en otrolig påverkan på hur man tänker tillbaks på låten). Minns inte första gången jag hörde den, men jag förknippar den med USA besöket hos Jossan, då den sjöngs en hel del. Och hon är en del utav anledningen till varför humöret är på topp idag. Så det här är min gladlåt :)

The Offspring - Why Don't You Get a Job?




//Kickan

Kommentarer
Postat av: Jossan

Glad Kickan = Glad Jossan :D

2012-06-05 @ 04:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0