Awesome

Måste bara börja att tacka för ett underbart fint inlägg ifrån Jossan. Jag håller med varteda ord. Jaa, det var helt jävla fantastiskt i Borlänge förra året. Och jaa, det suger verkligen att Jossan kommer att vara på fel sida utav jordklotet denna gången. Men som sagt, 2013 kommer bli epic!!
Men för min del så blir det förhoppningsvis en grym upplevelse i år också. Det är fantastiska band bokade och biljetterna håller på att ta slut. Det känns bra. Självklart kommer jag att filma och fota så mycket som kamerabatteriet tillåter, så att jag kan dela med mig utav alla fina musikögonblick. Tänk om man kunde få vara med om en sån där magisk spelning igen, som Journey bjöd på förra året med sina dunderhits Don't Stop Believin' & Any Way You Want It. Får faktiskt lite fjärilar i magen redan nu när jag tänker på att jag om drygt en månad kommer att stå och gråta till Hoffmeastros Highwayman, kan riktigt höra publikens skrik/sång. Så kanske får jag ett sånt där ögonblick igen..? Men förutom Hoffmaestro, så finns det en hel radda med stora band och artister som kommer dit. Bara för att nämna några:

- Rihanna
- Skrillex
- Rise Against
- Simple Plan
- Bloc Party
- Hardcore Superstar
- The Subways
- Billy Idol
- Dropkick Murphys
- Tove Styrke
- Kent
- Regina Spektor
- Maria Mena
- Clutch
- Timbuktu
För en komplett lista, kolla in P&L hemsida! Här:
http://www.peaceandlove.se/festival/artister/

Det där var bara några som jag skulle kunna tänka mig att se. Men på hemsidan så finns det en hel del fler artister i alla genrer. Så för er som blir sugna på att dra dit men inte bokat än, gör det, för biljetterna är på väg att ta slut!

De artister som främst kommer att vara i fokus för mig är Rihanna, Rise Against, Simple Plan, Hardcore Superstar, Dropkick Murphys, Skrillex, Hoffmaestro eventuellt Bloc Party, Billy Idol och The Subways.. Antagligen Kent också, eftersom de andra i gänget kommer vilja se dem, haha. Så ifrån dessa spelningar blir det förhoppningsvis en hel del bilder.
Haha, inser nu när jag läser alla band jag skrivit ner, att det säkert inte kommer att bli så många man ser ändå. Men de som ska ses, ska ta varas på i alla fall!

Även jag vill bjuda på härliga bildminnen ifrån P&L 2011.













//Kickan











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0