Time to get crazy

Inte likt mig att fastna för radiohits på P3 direkt. Men när det gäller partyhits så måste jag säga att det finns en del gott att gräva i. Just nu verkar det spruta ut galna dance, house och remixer utav alla sorter, i hopp om att få bli sommarplågan 2012. Det finns redan några självklara som redan toppat listorna och som definitivt är på väg att bli sommarplågor. Dansa Pausa och Ai Se Eu Te Pego t.ex. Men jag hoppas på att få kunna dansa till den här också på uteställena i sommar. Låten handlar om att bryta mönstret i vardagen och bara släppa loss och få vara lite galen. Och precis så ska det kännas när man är där på dansgolvet, att nu får jag faktiskt vara galen!
Kommer att få höra bandet på Peace & Love i alla fall. Då ska det dansas, det är ett som är säkert!
Lite extra kul när det är ett Svenskt band som ger ut låtar utav den här kalibern, tack för det.

Dada Life - Kick Out The Epic Motherf**ker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0