The lucky girl

Alexandra Östh det är hon som är jag! Jag tänker börja med att säga att jag är helt oerfaren när det gäller detta, men jag tycker det ska bli riktigt roligt! :)

Igår var jag på hard rock och käka och därefter blev det bio, "The lucky one". Filmen var riktigt bra, helt underbar, verkligen en film alla borde se! Typisk tjejfilm med massa romantik, drama och en het Zac (som också gått och blivit man!) i bara kallsingarna, så ja, jag tog med mig pojkvännen och tråkade ut honom lite med all romantik! ;). Efteråt åkte jag från göteborg kärare än nånsin med ett stort leende på läpparna, så dagens låt blir en låt som jag fastnade lite för och som gör mig lite extra kär och glad, självklart en låt från filmen!
Enjoy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0