Start!

Tjenare!

Det är jag som är Kickan, eller bild nummer två. Mina inlägg kommer att handla om allt mellan himmel och jord, MEN som förstås har med musik att göra. Vi kommer ju också att ha ”dagens låt” här, där var och en väljer en speciell låt och kanske med en liten förklaring till varför. Jag kommer inte här och nu avslöja vilken särskild ”musikstil” som kommer att komma ur mina inlägg. Det kommer istället att handla om musik som jag associerar till, vilket kan bräddas en del. Men musiken som har funnits med mig i mitt liv följer väl en viss genre som ni kanske kommer att märka. Men tanken är i alla fall att det ska bjudas på guldklimpar ur musikens värld. Jag ska försöka göra mitt bästa för att lyckas med det, och ser fram emot att få dela med mig.

Men då kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0